marți, 28 septembrie 2010

Detalii, detalii...

Detaliul face deliciul fotografiei. Sa iei totul brut, fara sa-l lasi pe privitor sa caute intelesuri este totalmente neinteresant.

Am iesit la plimbare cu prietena mea Oana. Pozele sunt facute de ea, la indicatiile si sugestiile mele. S-ar putea spune ca le-am facut chiar eu, dar fiindc ea a apasat pe buton, o sa-i le atribui ei. Supara-te, Oana, pe ce am scris! :-p Oana are si blog, cu aceasta ocazie facandu-i si reclama gratuita, asa ca nimeni n-are de pierdut. Oanei ii place sa deseneze. Iar aici e blogul ei.

Abstract 1:


Abstract 2:


Abstract 3:

Si astea au fost pozele "apasate" de Oana. :-)

Cele de mai jos sunt facute de mine.

Pe crucea asta am pus ochii de mult, dar tin sa mentionez ca nu a iesit cum mi-am dorit eu. Data viitoare, cu aceeasi lumina, aceleasi elemente, poate va fi mai bine.

Cruce:

Putin mai incolo de cruce am dat peste un moment biblic: lupta dintre David si Goliat. Sau cel putin asa parea, la fel de bine cei doi monstrii metalici ar putea fi frati de cruce. Crucea de mai sus. :-)

David si Goliat:


Pozele astea le-am facut in drum spre Oana, ma pregateam sa ma intalnesc cu ea, sa iesim la plimbare. Asa ca pe drum m-am impiedicat de o familie, fara sa vreau. Pe aceasta cale tin sa le adresez cele mai sincere scuze si sper sa ma ierte daca i-am "calcat" fara sa vreau, dar sa stiti ca nu sunt singurul...

Asa tata, asa fiu:


Cei doi se duceau sa se plimbe cu bicicleta. Pe bune! Uita-te mai jos.

Plimbarea de dimineata:


Si cate detalii ale Bucurestiului pe care le intalnesti zilnic in drumul nostru spre diferite locatii: grafitti-urile. Si mai exact, semnaturile celor care fac grafitti. Sau... o alta abordare a expresiei "numele prostilor pe toate gardurile". Depinde de cat de acid sau acru vrei sa fi.

Grafitti 1:


Grafitti 2:

Un comentariu: